Præsten

Benny Klarholt ny præst

Menigheden har engageret Benny Klarholt pr. 1. august 2020 til aftalte præstetjenester.

Benny skal varetage én gudstnjeneste om måneden, to højtidsfejringer om året samt hvad der måtte komme af kirkelige handlinger (bryllup, begravelse m.v.). Desuden er der i aftalen afsat et antal timer til sygebesøg,husbesøg, undervisning, fællesskabsarrangementer o. a. efter aftale med menighedsrådet.

Aftalen løber foreløbigt ét år.

Vi glæder os til samarbejdet og ser frem til støre kontinuitet i den pastorale betjening af menigheden.

Benny skal ikke deltage i menighedens organisatoriske ledelse (menighedsråd) eller administration. Henvendelser i den forbindelse skal ske til menighedsrådet, eller vedr. økonomi til kassereren (se fanen Kontakt).